Regn:(

Jaha, idag regnar det. Inte kul. Jag som inte börjar praktiken förrän kl 14 idag och såg fram emot en dag med solsken. Men icke.
Vid 9 ska jag vara hos sjukgymnasten. Var där för en ióch en halv vecka sedan och efter det hade jag inte ont på över en vecka! Men efter att ha sprungit tre gånger denna veckan så var helgen inte så rolig. Får se vad hon säger idag..

Igår provade jag BodyPump för första gången. Jag var dock inte så nöjd. Det var krångligt och framförallt trångt! Förstår inte hur man ska kunna vara 30 personer på det passet när vi var ca 18 igår! På med vikter på skivstången, av med dem och på igen. Med matta, utan matta, med bräda, utan bräda.... Hela tiden skulle det ändras och övningarna var konstiga, särskilt magövningarna och stretchen. Dessutom verkar det vara en fördel om man har taktkänsla, och det har inte jag!
Nej, på imorgon blir det spinning istället:)


Så här kan min söta familj se ut när de borstar tänderna:)
Lilla Bonnis är frisk igen så idag blev det dagis för hennes del. Tror hon har saknat dagis de här dagarna hon har varit sjuk. Söta söta unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0