Pyjamasdags

Egentligen är det dags att sätta pyjamas på barnet men jag får väl göra ett väldigt snabbt litet inlägg här först.

Idag har jag haft den absolut tråkigaste dagaen på länge. Att vara praktikant suger. Det roligaste är att det är inte bara jag som inte gör något, utan ingen annan gör något heller! Hoppas verkligen att det blir bättre imorn annars kommer jag bli mer gråhårig än de gamla damerna på boendet.

Väl hemma blev det en mysig promenad med familjen och sen lagades det mat och klipptes gräs. En god pastagratäng blev det och Ronja åt som en riktig liten häst. Duktig tjeja det:)

Helgens shoppingtur i Kristianstad blev helt underbar! Köpte nog mitt underligaste köp ever. Men jag bara föll direkt! Ett par örhängen och ett diadem med påfågelfjädrar på. Har ni hört så tokigt? Jag har inte en blekaste aning om vad jag ska ha dem till men det är väl sånt jag kommer på en vacker dag. Eller så ligger de väl och skräpar tills jag slänger dem om ett par år;)


Kommentarer
Postat av: Moffa

Denna bilden föll mig i smaken!!!

2010-09-09 @ 21:00:45
URL: http://www.cairn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0