Mycket nu

Nu är det allt lite mycket. Idag ska det bakas kaor till kusinernas kalas, träna hund, ärenden på stan, hämta barn m.m. Sen är det praktik fred, lörd och sönd. Söndag är en sådan där trist delad dag då jag går 7-13 och 16-20.30, blä! Den dagen ska jag också hinna rösta (vill inte förtidsrösta, ska det röstas så ska det vara på valdagen;) ) Måndag någon gång aptidigt ska jag köra vår lille söte blåe bil till Eskilstuna där det finns en man som vill köpa den. Sen ska jag sitta på tåg hem. Förstå att detta kommer ta hela dagen för mig! Sen är det praktik kl 7 på tisdag morgon igen. Likaså ons och tors. På fred är det sjukgymnasten och därefter köra behandlingar. SEN, sen är det lördagen den 25:e, min första lediga dag på nästan två veckor. Men då ska säkert Mattis jobba, det kan jag slå mig i backen på! Men jag ska ta igen sen, banne mig det ska jag :)
Haha...vad många rader det blev om vad jag ska göra det närmsta ;)

Kom på att jag lovat en och annan bild från mitt och Mattis bröllop. Tiden går fort och i somras var det två år sedan. Men här har vi oss på vår lyckliga dag :)

På den här platsen står vårt hus idag.

Så var det med det. Är det någon som vill ha en brudklänning så finns det en här för jag lär väl aldrig komma i den igen ;) 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Mmm, så fint. Jag är själv så sugen på bröllop... Provar gärna din klänning någon gång vid tillfälle!

2010-09-15 @ 10:26:48
Postat av: Amanda

Åh, så fint! Längtar tills det är min tur :)

2010-09-15 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0