God Morgon!

Va roligt att ni gillar mina bilder! Så kul att höra:) Nästan lite extra roligt när pappa gör det då jag vet att han inte skulle säg så om han inte verkligen menade det!

Igår fick jag återigen sätta ett kryss i utfört-rutan på mitt träningsschema. Så nöjd med mig själv är jag! Igår sprang jag en liten runda i intervall. Det går så mycket bättre för varje gång just nu...det kommer väl en svacka en vacker dag men just nu är jag bara nöjd och glad så länge toppen varar:)
Idag blir det lugnt, bara promenad i regnet=P


Det är mest bus i denna ungen :)

Ronja verkar lite piggare idag. Äntligen! Inge roligt för det lilla barnet å vara sjuk. Undrar vad hon och jag ska hitta på idag? Försöka städa lite kanske? Så blir pappan glad iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så duktiga ni, mina små prinsessor!

2010-09-10 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0