Dåligt Louise!

Nu har jag varit kass på att blogga igen. Men ni har säkert inte saknat mig ändå, eller? ;)

Nå, vad ska jag blogga om? Ronja har blivit ett jätteduktigt dagisbarn. Hon är inte det minsta ledsen när jag lämnar henne och hon äter bättre nu. Inte är hon det minsta sur heller. Idag hade hon till och med varit utan både Kisen och nappen hela förmiddagen och lekt. Och när jag hämtade henne låg Kisen bland skorna i hallen alldeles ensam:) Duktiga tjej!


I söndags var det vackert väder och det blev en segeltur till Tjärö. Konstigt nog hade jag aldrig varit på Tjärö innan. Jättefint var det. Mattis fick inte mycket målat och jag fick inte mycket pluggat men visst måste man passa på en sådan vacker eftermiddag. En härlig liten utflykt var det!


Man blir trött av att vara ute på sjön. Sjön suger, kan man säga ;)

Det var väldigt vackert på Tjärö.

Lilla Ronja marcherade kring som den tokiga unge hon är. Tuppluren på båten gjorde henne ruskigt busig:)

Bertha har blivit så duktig på att spåra, inte klokt! Nu är valpkursen slut och jag väntar och hoppas på att vi kommit med på fortsättningskurs på bruks istället för hundungdom. Håll tummarna för oss!:)

Nu ska jag snart iväg och fixa ett par fötter och ögonfransar, det kommer bli bra. Bara den där papputen kommer hem i tid och tar hand om den lilla Bonnisen. Men det gör han säääääkert =P


Kommentarer
Postat av: Moffa

Klart vi saknar;)

2010-09-01 @ 22:55:01
URL: http://ting.wendts.se
Postat av: Josse

Vad skönt och roligt att de går bra på dagis..=) Allt känns mycket lättare då.

Kram!

2010-09-01 @ 23:23:00
Postat av: Amanda

Jag brukar faktiskt kolla på din blogg varje dag, eller typ varje dag jag är vid datorn iaf. Det är kul läsning, fast tyvärr är jag lite dålig på att kommentera! Hoppas allt är bra med dig :)

2010-09-03 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0