MAn får inget gratis

Så är det. Istället för att se elände ska jag försöka se möjligheter. Jag ska lösa detta. Utan att min lilla tös ska behöva må dåligt eller gå hungrigt. Nu är det bara att fixa detta och sen inte bry sig mer. Jag är tyvärr inte så bra på det dock...men jag kan alltid lära mig! :)

Idag har det gått dåligt med pluggandet. Har haft alldeles för mycket i huvudet. Får försöka fixa lite i eftermiddag. Det är ju otroligt roligt att läsa. Just nu är det medicinsk grundkurs som står på tapeten and I love it!

Ska strax hämta den lilla kakan på dagis och därefter ska vi köra till Lokstallarna och försöka fixa en maskeraddräkt till mamman. Misstänker att Ronja kommer tycka det är superkul att dra i alla maskeraddräkterna ;)

I övrigt är jag dålig på att fotografera just nu. Måste skärpa mig! Så jag bjuder på den gamla härliga kapsylbilden istället ;)

Kommentarer
Postat av: Moffa

Just det, den som gräver en grop åt andra får man se till att göra nåt åt, eller så får man försöka se skogen trots alla träden....

2010-10-28 @ 17:31:32
URL: http://www.wendts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0