Lugn igen

Så, nu är jag lugn igen. Tur att jag har en underbar man som vågar servera både mat och alvedon till en mkt upprörd fru. Lugn och ro, det är underbart det.

Mattisen är och spelar innebandy och jag myser i alldeles för stor tröja och dålig tv. Borde plugga men det har jag varken ork eller lust till efter min dåliga eftermiddag. En annan dag helt enkelt.

Dagen har bjudit på en liten runda på stan med mor för att hitta en overall till lilla tösen. Men det fanns en i varje affär och priset var inte och leka med, 700 spänn! Aldrig i livet. Blir till att leta vidare, det är ju ändå inte riktigt dags än... 


Busungen gillar sin skottkärra som jag hittade i Kristianstad för ett tag sen. Ett riktigt fynd, nersatt från 280kr till en femtilapp! Inte illa! Och Guuu, va Ronja är glad i den:)
 
♥KÄRLEK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0