Längtar!

Att beställa en ny telefon var visst i grevens tid då dagen efter jag gjort beställningen la min av. Stendog verkligen. Så nu har jag fått låna en ruskigt gammal lur som det knappast hörs någonting alls i. Och inte går det att höja volymen heller =P
Så nu har jag inga nummer, igen. Men när den nya kommer om ca. en månad får jag ett nytt nummer som jag lägger ut på facebook och då får ni alla mer än gärna skicka ett mess :)
Ja, så nu längtar jag efter min nya telefon.



Ronja är en söt unge, mamman med. Lite iaf ;)  ♥


Kommentarer
Postat av: Moffa

Det ser ut som Ronja får en kråka i ögat

2010-10-25 @ 16:25:40
URL: http://www.wendts.se
Postat av: Jasmine

Hoppas du kan messa ditt nya nummer till mig sen, jag har ju ingen facebook...

2010-10-25 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0