Kräk, host och mer host

Natten var inte så rolig. Ronja har kräkts och kräkts och kräkts. Tvättmaskinen går non stop idag. Fattade först ingenting. De sa ju att det gick halsfluss på dagis? Jaja, min unge bestämde sig för att kräkas istället, hela natten lång. Men den lilla pumpan mår redan bättre. Har fått i henne ett knäckebröd och lite dricka utan att det kom upp iaf. Nu sover hon sött i vagnen här utanför.

Bertha har troligen åkt på kennelhosta så hon hostar och hostar. Stackarn. Hon som bara vill springa. Typiskt också att det kommer just nu. Vi skulle ju åkt till banan i Asarum på söndag och sprungit lite efter trasa. Det blir till att avstå för den damen.

Och så jag då. Jag hostar också. Ont i halsen och rethosta. Äter tre Zyx om dagen och hoppas att dessa äckliga tabletter ska hjälpa nån gång =P

Nu  var det ju det där med bilder igen. Just nu suger jag på att bjuda på nya bilder. Men en vacker dag så! Det blir återigen en gammal istället. Den ska då föreställa mig i full fart med att plantera blommor i en stenmur. Härligt vi hade det under detta projektet :)


Nu undrar jag bara vad Mattis ska komma hem med för sjukdom. Förkyld? Blindtarmen? Benbrott? Kanske maginfluensa han också? Då blir han inte glad. En annan börjar undra om jag är immun mot magsjuka. Har inte haft det sen jag var 12 år! Bara för att jag sa så så ska ni se att det är jag som ligger och kräks hela natten =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0