Jag är med sjuuuuuk

Fick börja morgonen med två ipren, en sinova och c-vitamin. Härligt att vara förkyld =P
Ronja är lite bättre och sitter här i mitt knä och sorterar pennor. Hon vaknade inte förrän 7,45 imorse!  Så idag lär hon inte sova någon middag. Synd d3å jag har en känsla av att jag kommer behöva en liten tupplur mitt på dagen idag. Vi får väl se...



Ska göra mitt bästa för att trötta ut henne under dagen. Undrar om vi kan hitta någon svamp idag? Gick ju ganska dåligt igår kan man ju säg. Helt fel gick vi och någon svamp hittade vi inte heller. Vi plockade sten istället :)

Kommentarer
Postat av: Moffa

Stensopp?

2010-10-06 @ 14:07:30
URL: http://www.wendts.se
Postat av: Jasmine

Svamp som är så gott. Hittade ni någon vid andra försöket?

2010-10-09 @ 15:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0