Glassbil

Pluggepaus i några minuter nu. Sen ska jag göra en uppgift till innan jag ger upp för dagen. Dagen har ju inte bestått av så jättemycket plugg då jag har kört runt och lekt glassbil. Har delat ut en cirka 300 förpackningar glass. Det är otroligt vad glass gör med människor! Alla blir så glada :)

Var inom jobbet med lite glass också och kom fram till åååååh, vad det ska bli kul att jobba på måndag igen! Det ska bli så så så roligt! Träffa alla goa arbetskamrater igen :) Tycker om er ♥

För övrigt så är det ruggigt ute så jag bjuder på en ruggig bild och så någon annan bild med. De är från förra hösten men fina ändå :)




Lyssnar på Winnerbäck som också känns lite ruggigt. Men jag trivs rätt bra ändå! Det är bra att sitta och skriva uppgifter om livskvalitet, man kommer på hur bra man har det! Och jag har det faktiskt hyfsat bra ;)

Kram på er ALLA!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilka vackra bilder! Och ja: glass är gott :)

2010-10-27 @ 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0