Dö posten DÖ !!!!!

Posten har slarvat bort mitt paket och jag är förbannad!! Fattar de inte hur livsviktigt detta paket är för mig?! Jag vet, det innehålle "bara" kläder, men för mig är det inte "bara" kläder. Det är lycka, lycka, LYCKA! Fatta, LYCKA! Och nu har postjävlarna slarvat bort mitt paket!!!! DÖÖ! Först får man ett sms om att paketet fanns i asarum. Fine, får köra dit fast jag skulle haft det till hällaryd. Och när jag kommer dit, ja, det har varit här sedan i fredags men vi skickade tillbaks det idag för det skulle ju inte hit. SMARTA idioter!! Så nu har jag ringt en si så där fem samtal och är inte trevlig vill jag lova, och mitt paket är antagligen i en lastbil någonstans mellan här och Alvesta. IDIOTER!!!!!

Jag är arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0