BonBonBus är fuuuuuk

Den lilla rara ungen är förkyld. Tösen vaknade vid 20.45 igår kväll och var så täppt i sin lilla näsa. Hon skrek och skrek i 45 minuter oavbrutet! Till slut kräktes det lilla barnet rakt ut i sängen. Stackars tjejan...
Så idag är jag hemma med snorungen. Hon är ganska pigg ändå, glad fast gnällig.

Härom dagen klippte jag klorna på alla hundarna och när jag var klar fick Ronja tag på klotången (ja, jag hade låst den) Hon gick raka vägen bort till prinsessan Enyamba och skulle göra precis som mammsen gjorde nyss. Kolla så söta de är!



Idag är det tydligen kanelbullens dag. Känner att jag hade bättre koll förr. Funderar på om jag ska baka några kladdigt goda muffins istället då jästen jag hade gick ut den 2:e sept. =P

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Mkt illustrativa kloklippnings-bilder :)

2010-10-04 @ 22:37:17
Postat av: Moffa

Bjud hem en annan gäst som har vett att gå ut i tid;)

2010-10-05 @ 18:48:14
URL: http://www.wendts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0