Längesen..

Det var längesen jag skrev här nu. Har varit lite mycket då jag har blivit opererad akut för en cysta på äggstocken och ett utomkvedshavandeskap. Fyra hål i magen blev det och ajajaj. Men nu känner jag mig mycket bättre!

Igår somnade Ronja så sött i sin säng kl 20 helt frisk. Två timmar senare är ungen genomförkyld! Hur i hela friden gick det till?! Stackars papputen har fått sova med Ronja nere i soffan hela natten. Jättesnällt av honom, det var skönt att iaf jag fick sova. Men allvarligt, hur blir man supersnorig på två timmar?

Här kommer några bilder på världens sötaste unge, utan snor.




Mammas Busius :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Då förstår jag att du inte skrivit på ett tag. Vad skönt att du mår bättre iaf!!!

Och angående snoret har jag ingen aning...

2010-05-03 @ 11:14:19
Postat av: Amanda

Väldigt tråkigt att du fick akutopereras, tur att du mår bättre nu så du kan skriva lite blogg ;) Och Ronja är ju så himla söt, helt underbar :)

2010-05-03 @ 15:42:43
Postat av: Martina

Härligt att du är bättre nu! Tråkigt att det blev sådära. Hoppas lilla Ronja börjar piggna till med snart då!

2010-05-04 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0