Busungen behöver sommarkläder

Busungen verkar mycket piggare från sin förkylning idag. Fast nu känner jag lite i halsen=( Ska kurera mig med massor av c-vitamin i brus form och fruktform, te och halstabletter. Död åt förkylningsbasilusken!! Hehe..

Snart är det sommar och då behöver Ronja lite sommarkläder, shorts och söta små kortärmade tröjor och kjolar och annat sött :) Tänkte faktiskt passa på att inhandla lite sådant redan nu då det till sommaren är helt utplockat alltid. Jag är rätt pigg nu (kan fortfarande inte lyfta Ronjosbonj men ta hand om mig själv går bra:) )så kanske hela familjen tar en tur till stan redan idag. Skor behöver hon oxå.

Bjuder på några sköna bilder på Busius sen i vintras.



Förresten så behövde jag inte alls lämna tillbaka den underbara boken riktigt än. Jag trodde det var den 4:e maj men det var den 14:e upptäckte jag! Så nu kan jag gotta mig lite till i den lånade. Har ju inte fått tummen ur att beställa en egen än så ;-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilka härliga bilder!

2010-05-05 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0