Tisdag idag

Igår åkte Mattisen till Göterborget med jobbet för att lära sig lite nytt. Där ska han vara till onsdagkväll så Bonnis och jag är hemma alldeles själva. Aaa...och Hedda och Enya me förstås=)

Undra vad vi ska hitta på idag? Duscha måste vi iaf. Igår satt jag och pillade bort allt Ronjas skorv medans hon sov och det är inte så snyggt att ha massa flagor över hela huvudet. Skulle duschat henne redan igår men helt plötsligt var det mörkt och mammuten vågade helt enkelt inte duscha då. Det kan ju bli strömavbrott eller nåt! =P

Ett åksjukt litet barn är det jag har oxå. Igår kräktes hon jätteäckligt i bilen igen. Stackars lilla tjejen tycker ju med att det är så äckligt. Kollade på apoteket om det fanns ngt mot åksjuka till som små barn men precis som jag misstänkte så icke. Fem (!) år måste hon bli först.
Här hemma saknar vi papputen. Bilden visar hur trött Ronja kommer vara på sin mammut innan papputen kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Moffa

Det är inte mamma som kör lite vingligt då?

Du behöver väl inte va mörkrädd med Padda-Lotta som vaktar dig!

2010-03-02 @ 17:47:30
URL: http://www.cairn.se
Postat av: Martina

Men usch så jobbigt att hon är åksjuk :(

2010-03-02 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0