Star Wars

Har ju glömt att berätta att jag har nu sett ALLA Star Wars filmerna. ALLA 6, och de var verkligen jättebra! Trodde aldrig att jag skulle orka genomlida allt detta nörderi men det var ju inget problem alls. Lätt som en plätt. Jag är en Star Wars-nörd. R2D2 och C3PO är bäst rakt igenom. Ingen bra bild, men här är dem..
Se hela bilden 

















Ronja sover så sött i sin säng, världens finaste flicka. Finns det något underbarare än ett barn? Jag kan titta på henne i evigheter när hon ligger där och sussar. Längtar redan tills hon vill komma över och sova hos mig i natt, det är så mysigt (när hon inte drar mig i håret förstås!)
Imornkväll kommer Mattisen hem me. Saknar honom. Det är tomt här hemma utan honom, även om han mest läser i sin dumma bok=P 
 
♥Gonatt säger Mammuten och Ronjos ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-03 @ 13:00:01
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Själv somnade jag av Star Wars...

2010-03-03 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0