Melodifestivalen

Igår var det ju melodifestivalen. Vann rätt låt? Det tycker inte jag. Salem var helt klart bäst enligt mig. Vad tycker ni? Kom på en sak igår ang låtarna i festivalen. Mattis gick och nynnade på EMDs låt "Baby Bye Bye" eller vad den nu mer exakt hette, som var med förra året tror jag, då kom vi iaf på att alla årets bidrag, titlarna då, gick att sjunga till EMDs melodi. Verkligen ALLA! Snacka om trallvänlig melodi =)

Idag är det födelsedagskalas för Ronja. Första kalaset är avklarat. Det var Mattis släkt, min kommer snart på fika nummer två. Undra om Ronja förstår varför hon får så mycket presenter och goda kakor idag? Säkert inte men nöjd verkar hon vara iaf. Just nu sover hon ute i sin vagn, söta ungen.

Och imorn är det dags att jobba lite igen. Måndag och tisdag. Denna veckan har gått snabbt! Sen tänker jag inte jobba mer för denna gången, inte förrän den 1e augusti igen om inte någon annan på jobbet vill ha ledigt innan dess då förstås!


En bild på mig och Ronja för ett ganska bra tag sen. Vi åker pulka och Mattis får dra. Till slut gick pulkan sönder och Mattisen fick dra med alla sina starkaste krafter=)

Kommentarer
Postat av: Moffa

Om man plockar bort a,et i Salem så blir det precis vad det är.

Hur vet man att en låt på tv är dålig om man inte har ljudet på?

Det är viktigare att visa folk som dansar än de som spelar!!!

2010-03-14 @ 22:32:13
URL: http://www.cairn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0