Kakaokatastrofen

Här kommer det efterlängtade inlägget om kakaokatastrofen. Inlägget gör sig bäst i bilder men ska ge er en liten förklaring i ord om hur detta kunde hända.

Jo, Mammuten skulle laga mat så att den var färdig när Papputen kom hem. Men innan hon började med detta skulle hon bara gå på toaletten först. Ronja satt snällt och lekte med sina leksaker på golvet när Mammuten gick mot toaletten. När hon sedan kommer ut därifrån leker ungen inte alls snällt med sina leksaker längre. Nixpix...det är ju mycket roligare att öpnna lådor!




Här drar hon allt hon kan för att öppna lådan igen. Men Mammuten har satt foten i vägen=P

Och så här förbannad blir man när man inte får upp lådan.


Det är mycket bus i den där Ronja Rövardottern :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, så söta små fotspår :)

2010-03-18 @ 14:14:05
Postat av: Mattis

Å inte va maten klar när jag kom hem heller... om man inte var sugen på moppad kakao.

2010-03-18 @ 21:01:17
Postat av: Jasmine

Jisses vilka skojiga bilder ;) Det är rätt Ronja: man ska ständigt vara nyfiken och lära sig nytt. Men jag kan förstå att mamma var föga imponerad över det hela.

2010-03-19 @ 08:27:58
Postat av: Sandra

Men mamma då...jag skulle ju bara hjälpa dej o baka ;)

2010-03-19 @ 08:40:16
Postat av: Moffa

Nu börjar det likna något, jag skall lära henne allt jag kan komma på, detta skall bli mitt sätt att ge igen för allt trevligt min dotter hittade på.

Keep up the good work, Ronja!!!!

2010-03-19 @ 18:32:47
URL: http://www.cairn.se
Postat av: Amanda

Haha, lilla Ronja! Det såg ju iaf ut som att hon hade haft väldigt roligt! Haha :D

2010-03-20 @ 07:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0