Jag gillar att fika!

Idag får Ronja och jag besök. Mycket trevligt! En liten fika sitter aldrig fel. Jag gillar att fika helt enkelt. Fika+trevligt sällskap = Världens Bästa Tisdag!

Jag är så shoppingsugen! Den underbara våren som har kommit gör att man vill gå på stan och shoppa, både kläder och inredning. Köpte faktiskt en duk på Coop igår och lite fjädrar till mitt spretiga påskris. Sen fick vi en duk som Mattis mormor hade broderat, såååå fin, vilket jobb! Blommor och färgglada tuppar. Den blev jättefin på vårt köksbord=)

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem älskar inte att fika ;) o shoppa oxå för den delen!

Har ju vart både på H&M o IKEA så en annan får nog ta det lite lugnt nu...några dagar iaf ;)

2010-03-30 @ 11:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0