Babycafé

Nu har Ronja och jag varit på babycafé i Mörrum. Trevligt var det allt. Ronja träffade många kompisar som hon faktiskt var jättesnäll emot. Delade med sig av böcker och pratade på med alla, ingen som ska vara utanför. Sen när hon delat ut böcker till de andra tog hon tillbaka dem igen. Hon är så duktig. Jobbigt måste det ha varit att vara så duktig för nu sover hon så sött.

Innan denna lilla tillställning var vi på Coop och handlade och i eftermiddag blir det promenad i barnvagnen tillsammans med hunddjuren. Man kan ju faktiskt inte låta bli att gå på promenad med dem bara för att det är smutsigt ute. Eller hur, Mattisen? =P

Förresten så fick Ronjos en massa fina presenter när hon fyllde år. Jättefina kläder, bla en vårjacka (tack gode gud, nu har jag två så jag kan byta när hon kräks i bilen) och en klänning som hon har på sig idag, regnkläder, bodysar m.m, några leksaker och lite annat smått och gott. Tack för alla presenterna!
Nähä, nu ska jag boka pass på Motiva så här kan jag inte sitta och skriva. Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Mattis

Man kan ju gå med hundarna på kvällen när det har torkat upp lite. Eller så kan man ju vattna dem med vattenkannan. :) Konstigt att inget nämnts om kakaostrofen som inträffade idag. Det inlägget ser jag fram emot efter att ha torkat golvet 2 ggr...

2010-03-17 @ 22:05:33
Postat av: Moffa

Baby cafe? varken du eller Ronja dricker ju kaffe.

2010-03-18 @ 08:53:39
URL: http://www.cairn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0