Stadsvandring

Nu har jag, Enya och lilla Bertha kommit hem igen efter en liten promenad på stan. Lite miljöträning är ju aldrig fel. Bertha skötte sig jättefint, både i bilen och på stan. Hon träffade på en liten blandras som hon fick hälsa på, lite läskig men helt ok tyckte hon. Enya tyckte mest att han var ful, för ful för att få hälsa på henne iaf =P

Mattisen tittar på fotboll nu. Strax tänker jag joina honom med chokladpudding och spraygrädde :) Är allt lite sega. Gott att inta soffläge. Fast allra helst hade jag velat hittat på något lite roligare. Men man kan ju inte få allt. Alla andra är på rockfestivalen denna helgen ju, men där är inte jag så sugen på att vara faktiskt. Får väl se om det finns någon som vill vara lite social nästa helg istället?


Förresten, såg en snutt av ett tv-program, utan ljud på för ett tag sen. Vad konstigt det kan bli när man inte vet vad de talar om. Hur konstig är inte den här bilden liksom? "Osynlig mat". Hmm... Tillsammans med ett glas vin så var det rättså roligt ändå. Jag är nog lite väl lättroad ibland =P

Trevlig lördagkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0