Prov

Nu ska jag snart in till Väggaskolan och skriva prov i kursen vård- och omsorgsarbete. Eftersom det inte blev så mkt pluggat igår kväll pga många olika anledningar så är jag allt lite nervös... Vill ju göra bra ifrån mig.  Men det är bara att hålla tummarna och göra sitt bästa!

Ikväll blir det brunnsparken och kika på fina balflickor och pojkar. Så trevligt det ska bli =)


En inte så jättebra bild men på en vädigt söt tjeja.

Förresten, lilla Bertha gillar prickig korv. Så gott att man kan både sitt och ligg ;-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Lycka till på provet!

2010-06-09 @ 11:38:00
Postat av: Amanda

Lycka till på provet! Hoppas det går/gick bra! :) Och mycket söt bild måste jag säg!!

2010-06-09 @ 12:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0