Goder morgon!

Är det inte underbart att med solsken på morgonen? Det tycker iaf jag. Fast det finns en liten nackdel. Ronja tror att det är dags att stiga upp vid sisådär 05:20 varje morgon...

Såååå, idag har jag bestämt mig för att ringa och efterlysa våra persienner. Att det ska ta sådan tid? Fattar inte och jag hoppas verkligen att persiennerna passar denna gången. Annars... Grrrr...

Idag får vi fikabesök. Trevligt, trevligt :) Ska bli roligt att träffas, det var ju så längesen! Men i sommar blir det oftare iaf.


Här sitter lilla tösen och plockar med en maskros. Fina fläckar blir det så det är ju klart att dem är roligast att plocka med =P

Önskar er alla en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Yes. Men morgonstund har guld i mund, har jag hört. Kanske hon kan sova längre när persiennerna kommit upp...

Och tack så hemskt mycket för att jag fick våldgästa ditt vackra hem! Kram

2010-06-07 @ 11:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0