Flitens lampa lyser

Här städas, diskas, tvättas och donas. Ronja och jag har till och med städat sopskåpet =P Om det fortfarande syns i eftermiddag kommer min man bli stolt över mig.
Fick fina midsommarblommor på självaste midsommarafton, de har jag varit duktig och skurit om så de ska hålla lite längre. Förreseten så var midsommarfirandet alldeles toppen! Trevligt sällskap+alkoholhaltig dryck+GOD mat+myggstift+ett nattligt nakendopp i stenbrottet = världens bästa midsommarafton :)

I eftermiddag får Ronjos och jag lite sällskap. Det blir promenad till badsrtanden och lite bad, lek och fika. Mycket trevligt. Ronja älskar verkligen att bada! Om det är fint väder i helgen kanske pappan vill följa med dit oxå. Då skulle även jag kunna få ta ett dopp:)

Ha en bra dag allihopa! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Sol och bad och blommor - det är sommar det! Mycket fina bilder du tar. Kram

2010-06-30 @ 19:46:01
Postat av: Mattis

En sak ska du veta min kära fru, det kanske inte alltid verkar så, men jag är ALLTID stolt över att ha dig i mitt liv. Du är min älskling för alltid.

2010-07-21 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0