Det gick...

...nog bra tror jag! Jag tror faktiskt att det gick bra på provet. Härligt att ha det avklarat :)
Börjar en på en ny kurs nu, etik. Hoppas den är lika intressant som den förra.

I helgen som gick gjorde jag en dubbel pavlova. Mmm... Världens goaste tårta! Och så enkel. Egentligen borde jag fira mig själv med en sådan idag... Igår bakade jag en cheesecake med, fast den var beställd. Måste nog göra en sådan till oss själva snart, blev så sugen. Här är min pavlova. 
 
Varför jag skriver om detta är bara för att jag ska få visa denna otroligt fåniga bild =D

Söte Göte.
När vi ändå är inne på Mattis så kan jag ju passa på att visa hans underbara solbränna också.

Och så har vi en liten bild på lilla Berthis med. Hon gillar att sitta uppe i grushögarna och titta sig omkring.

Kommentarer
Postat av: sandra

Håller tummarna tills du fått svaret på provet om utifall att ;)

Diggar solbrännan skarpt!

Bertha o ronjos har väl kapplöpning till grushögen nu då...kommer de överrens så att de kan samsas om den?!

2010-06-09 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0