Äntligen helg

Nu var det helg igen och det gillas. Måla bräder står på schemat idag. Även sanda uteplatsene m.m. Fullt upp hela tiden. Men det är roligt när man ser att det blir något av det.

Uteplatsen blev jättefin. Eller ja, det är ju bara markplattorna som är på plats än så länge, men det är inte så lite det! Superfint. En vacker dag är den helt färdig och då ska jag minsann köpa trädgårdsmöbler och sen pynta så fint med duk och kuddar, ljuslyktor och annat som jag har köpit. Det ska bli så mysigt att sitta där. LÄNGTAR!

Idag har jag haft sovmorgon, enda till kl 8.20! Sååå skönt, underbara man. Han tog hand om både barn och hund och har dessutom gjort det jättefint på nerevåningen. Så gullig han är.


Här är min söta unge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0