Ännu en bra dag

Ja, så har även denna dagen gått. En härlig dag med solsken från morgon till kväll.
Idag har jag som sagt haft finbesök, jättetrevligt! Tack för besöket och hoppas jag inte babblade på allt för mkt :)
Sen har jag varit ute och ridit och det är som vanligt underbart. Solen i ryggen, fåglarna som kvittrar... bara så mys att sitta där uppe på hästryggen. Mattisen har krattat duktigt i jordmattan och det är tänkt att det ska sås gräs i helgen=) Bertha har åkt på en propp av en katt oxå. En lite droppe blod kom på näsan och hon tyckte såååå synd om sig själv. Stackarn. Jaja, hon kanske lär sig en läxa iaf.
Och nu tänker jag gå och sätta mig i soffan, mysa med min man och måla naglarna. Jag har nämligen köpt några nya färger som måste provas (Mattis vet inte att jag har köpt fler lack, så säg inget.. Sssschhh! )


Här är vi i Göteborget. Det var en rolig resa och vi ska göra om det någon dag. Då ska jag åka karusell igen=)

Imorn blir det annat finbesök. Det var längesen vi träffades så det ska bli skoj. Sen kommer perisennerna imorn, all marksten och ett och annat lass grus. Och så måste jag hinna baka, en morotskaka ska det bli. Gott!

Nähä, nu säger jag gonatt på er alla. Hoppas er dag varit lika bra som min.

Kommentarer
Postat av: Moffa

Hade ni inte sten?

2010-06-05 @ 08:18:27
URL: http://www.cairn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0