Varm!!

Igår tänkte jag som så här: Om jag springer en runda tidigt imornbitti så struntar jag i att duscha nu och gör det efter att jag sprungit imorn. Och så är det ju inte så varmt på morgonen, perfekt!
Eller hur säger jag nu. Morgonen försvann fortare än kvickt och jag kom inte ut förrän efter kl 9. Nu har jag sprungit och jag är så varm att jag tror jag döööööör=P Lilla Bertha är så duktig och springer med lite framför ibland men mest precis bakom mig. När vi möter någon så är det bara att stanna och koppla henne, jätteduktig liten hund <3

Igår masserade, färgade ögonfransar, plockade ögonbryn och målade naglar jag. Det är så roligt :) Jag vill bara meeeer. På kvällen satte jag mig själv i ett fotbad och målade mina naglar alldeles röda. Mattishjärtat filade och smörjde in mina små fossingar så snällt sen. Fredagslyx kallar jag detta:)

 
Här tramsar Ronja och jag oss på Blomstergården. Alla borde ha en unge att leka med. De är fantastiska de små liven.

Idag ska vi försöka köra ett jätteryck i garaget. Konstigt nog är det faktiskt lite trevligt att stå där och spackla och slipa, speciellt när vi gör det tillsammans. 
Vad gör ni en lördag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0