Travet

VIlken underbar dag! Åkte till travet idag, så kul! Vi hade fått två inträdesbiljetter och en parkeringsbiljett så varför inte. Mattis var lite svårövertalad men till slut så!
Jag som inte riktigt visste vart jag skulle körde in på parkeringen och viftade med min parkeringsbiljett. De visade snällt vägen vart jag skulle. Konstigt tänkte jag...parkering precis utanför ingången? Hm... vi som var lite sena? Det visade sig att jag lyckats få plats på VIP-parkeringen! Är ganska nöjd över detta:)

Sen spelade jag som en galning! Nä, det gjorde jag klart inte men skitkul va det och jag lyckades till och med vinna! 82 kronor på hästen Silverlök. Satsade förvisso 20 kronor och jag hade 300 kronor med mig... men ändå! Det var jättekul och nu vet jag hur man gör! Vänta bara, nästa år är jag miljonär när jag går därifrån :)

Kvällen avslutades med en match i krocket. Mattis vann fast jag egentligen är bättre. Jag lät han vinna för att han skulle få göra det någon gång han me ;-)


Avslutar med en trött tös och en lat hund, mina sötnötar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0