Ny dag idag

Igår var en bra dag. Masserade och färgade fransar halva dagen lång. Jag var trött i kroppen sen, skönt! :)
Därefter åt vi på väggas fiskerestaurang med trevligt sällskap. Ronja gillade också maten fast det mesta brukar iofs gå ner i den lilla magen. Som vanligt tilltar de lite konstigt på mig när jag beställer min "en spätta fast som en sill, tack". Är det så konstigt? Det är ju spättan jag vill ha fast med de goda silltillbehören förstås ;)
Sen blev det en liten promenad längs strandpromenaden så att all maten sjönk ner lite. Trevlig kväll. Jag älskar sommarkvällar!
Här kommer ett par bilder på vår lilla apa som gillar banan, såklart!


Idag är en ny dag med nya möjligheter. Världens bästa torsdag är det ju me. Undrar vad vi ska hitta på......?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Huhh, vilka hemska bananbilder ;) Men det är ju nyttigt, så hur man äter det spelar kanske ingen roll?!

2010-07-02 @ 10:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0