Laga foten

Idag ska jag på besök hos laga-hela-kroppen-doktorn igen. Var där i förra veckan för att jag har ont i foten som jag har haft i ett par tre månader. Inte jätteont men irriterande att hela tiden ha det så. Så foten lagar hon med massa nålar i vaden, ajaj... Lite knäckande i ryggen blir det med och så hittade hon tydligen fel över hela skinkan på mig med! Det gjorde ont! Kom på att det är nog foglossningen som jag fortfarande känner av när jag springer. Så idag blir det dit och repareras igen. Hoppas jag inte blir lika yr, trött och konstig denna gången...

Gårdagen bjöd på en härlig ridtur i skogen, underbart skönt att komma ut ibland. Tack så hjärtligt för denna!

Nu har Mattisen semester och det känns toppen att ha två veckor tillsammans innan jag börjar jobba igen. Eller ja, han ska ju klart lana den sista helgen i augusti, då lär jag inte se så mkt av honom misstänker jag. Ett tiotal coladrickande datanördar ska sitta i mitt garage och spela dataspel dygnet runt.. Undrar vad jag och Ronjos ska hitta på den helgen?

En dag fick Ronja tag i ett paket spagetti som jag inte trodde hon skulle klara av att öppna...


Men poff! Så hade hon lyckats med det me :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Som plocke pinn ;)

Hoppas du mår bättre efter beh!

2010-07-20 @ 14:48:15
Postat av: Tina & Viggo

Hon fixar det mesta din lilla Ronja. Skoj att du rider lite igen... Agge hälsar!!!

2010-07-21 @ 08:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0