En bit kakfat

Igår bjöds det på lite eftermiddagsfika. Flädersaft och cookies:) Så här kommer en liten frestande bild. Härligt lila mitt kakfat är va? I love it!

Igår var jag ute och sprang så flitigt. Jag blir bättre och bättre och denna gången kräktes jag inte ens=P Orättvist är bara att det verkar inte bekomma min lilla Bertha alls. Hon skulle väl kunna springa dubbelt så långt och massor fortare utan att bli trött antar jag...
Därefter var det stress, stress, stress...in i duschen, på med kläder, in till stan och umgås med en god vän. Underbar kväll.
Och så håller jag på i garaget med. Spacklar, slipar, sätter remsor... spackla lite igen. Det går inte så fort när man har en liten Bonnisbus att passa samtidigt. Den lilla loppan kan ju hitta på förfärligt mycket bus som gör att mamman måste lägga ifrån sig limpenseln och springa efter busungen. Sakta men säkert så blir det nog ett garage av det.
Här är en bild på busbarnet från förra helgen när vi var ute en sväng på Tärnö. Sötisen.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Flädersaft, mums. Jag längtar tills jag me har hus så jag kan göra saft och sylt själv... Känns inte lönt i en liten lägenhet där man knappt får plats.

2010-07-09 @ 09:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0