Ändrade planer

Ja, igår blev det lite ändrade planer. Istället för att fixa i garaget så var jag ute på äventyr hela dagen, jag hade en alldeles underbar Louise-dag. Jag ska ta fler sådana.
Ronja och pappan var ute på havet och mös och badade. Jag försökte hyra en flytväst till den lilla knatten men alla var slut så det blev till att köra och köpa en. Men nu har hon en och vi kan ut på havet precis när som. Härligt!

Idag SKA jag göra några tag i garaget. Jag har jättemycket bestämt mig för detta nu. Kanske till och med ska gå direkt dit efter att ha skrivit klart här? Njeee... först månste jag nog allt borsta tänderna iaf, men SEN!


Ha en bra söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Varm helg! Vi åkte inlines en timma igår, så jag förstår ditt varma tillstånd efter springturen! Idag ska vi ner till Åhus och bada. Jag får njuta ordentligt, för i morgon börjar jag jobba igen.

2010-07-11 @ 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0