Personlig almanacka

Ja, igår fyllde ju jag år, hela 24 år gammal är jag nu. Dagen var lugn, lite fika och så bara. På lördag har jag och Mattis drop-in här, för de som skulle vilja fira oss lite och äta en bit cheesecake.
Igår fick jag ett förkläde (som jag önskat mig), en almanacka från www.personligalmanacka.se av min man,
en dunk vin (alltid gott och bra att ha), en biobiljett och en peng till popcornen (den 22:e blir det "Snabba Cash")Se hela bilden,

















en skinnjacka som jag sjäkv valt (att ha på mig när jag går på bio, kanske) av mor och far
och ett jättefint armband av farmor och farfar och lite så :) Det var en trevlig dag.

Här kommer en bild på Ronja oxå. Hon är ju ändå det sötaste i hela världen.
 
En riktig datanörd :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj, Grattis! Visste inte att dy fyllde, har noll koll! Men massa grattis i alla fall :D Låter ju som att du hade en trevlig dag o fick en massa fina presenter :)

2010-01-14 @ 19:04:53
Postat av: Jasmine

Det visste jag inte. GRATTIS i efterskott! Jag hade gärna kommit på lör för att äta lite tårta, men är ju tyvärr 40 mil bort...

Att redan låta Ronja leka med datorn, aj aj. Akta så hon inte halkar ner i träsket ;)

2010-01-14 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0