Grattis Mattis!

Idag fyller Mattisen min år. Hela 28 år gammal blir han. Bara två år kvar till gubbe=P Hur gammal jag blir så kommer han alltid vara äldre än mig, det känns bra. Om han inte dör förstås! Det hade inte känts så jättebra.

Här är han med Louise, glada som få. Så här såg han alltså ut när han fyllde 26.

Och här har vi honom en liten tid efter att han fyllt 27 år gammal.

Dagens bild. 28 år gammal och med disktrasan i högsta hugg. Grattis Mattis! (Haha.. som det rimmar, lika kul varje gång)

Kommentarer
Postat av: Tant sunqist

Ha ha ha! Hälsa Grattis från mig :D MEN, vilken HIDIOUS bild den första va! På mig iaf :D inte mycke nyktert där inte!

2010-01-19 @ 20:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0