Färdigfikat

Fikat igår var trevligt. Den goda kakan gick ner och även mitt näskaffe. Måste köpa ny burk nu! Tänk att det har gått åt en hel burk av den där ävjan nu...förstår inte hur man kan dricka kaffe men smaken är väl som baken. Jag ska aldrig bli så vuxen att jag börjar dricka kaffe iaf =P

Idag blåse det som tusan. Mattis, Ronja och hundarna är ute och går. Själv beslutade jag att stanna inne och brodera på Ior. Inte mycket kvar på honom nu. Antar att jag får ta och göra någon nytta innan jag sätter mig med det, städa toaletterna kanske? Det går snabbt iaf. Det gäller ju att välja de bästa (de som verkar jättetråkiga, äckliga och dryga fast de i själva verket går jättesnabbt!) uppgifterna i hemmet.

Här är en bild på mig och hjärtat mitt från igårkväll när vi inte gjorde något vettigt alls.

Ojojoj...sickna snyggingar vi är ;)

Kommentarer
Postat av: Mattis

Men för tusan Louise, är det därför alla saker jag ska göra är tråkiga, tar lång tid och gärna är lite halväckliga??? Nu känner jag mig lurad... är jag verkligen gift med dig? Skojar bara, du är helt underbar, särskilt när du sover. Puss på dig.

2010-01-18 @ 08:54:59
Postat av: Jasmine

Jag blir heller aldrig kaffe-vuxen! När man fryser kan man ju lika gärna dricka te eller oboy ;)

2010-01-18 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0