Drop in

Välkomna på Drop in fika idag då, de som känner för det. Hela dagen lång och som sagt så bjuder jag på cheesecake och det är en väldans god cheesecake ska ni veta :)

Är det nån av er som kollar på programmet "Halv åtta gos mig"? Jag och Mattis loves det programmet, helt underbart roligt, och vilka kommentarer! Hur som helst så i torsdagens program skulle det göras en choklad och mandelkaka som efterrätt och den såg bara sååå god ut! Måste prova :)

Nähä, nu är det dags att äta frukost och ta en dusch. Här kommer en bild på det söta lilla yrvädret som för övrigt kräkte ner hela sig och sin bilstol igår, superäckligt!

Hon är allt en liten fönstertittare vår tjeja!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Oj, vad stor Ronja ser ut att vara nu! Tiden går så snabbt. Och är det bilden, eller har hon häftig frisyr med sidbena?

2010-01-16 @ 15:05:12
Postat av: Josse

Detr var ju synd att jag inte läste detta tidigare.. Då hade vi dykt upp hos er..=)

Vilka fina saker du fått!

I morgon ses vi, då ska vi box(a) gärnet eller??

När ska vi mötas där??

Ta hand om er och ha en mysig söndag!

Puss å kram!

2010-01-17 @ 14:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0