Champagnefrukost

Har ju glömt att visa några bilder från champagnefrukosten på nyårsaftonen. Klockan sju på morgonen befann jag mig mitt ute på åkern nedanför huset med champagne, frallor, brieost, choklad, jordgubbar, varma kläder, filtar och tända ljus. Jättehärligt att börja nyårsaftonen på det viset. Kallt, men sååå härligt!









Det var så kallt så det frös på insidan av glasen! Och paprikan blev det ett lager frost på...såg ut som snö :) Kallt som attan med andra ord. Men så vackert det var. Tradition hoppas jag på att det blir.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, vad mysigt! Så romantiskt! Verkligen!!!!

2010-01-14 @ 19:06:25
Postat av: Jasmine

Det lät jättemysigt! Bra idé (går det bra om jag härmar)? :)

2010-01-14 @ 19:16:13
Postat av: Mika

åh vad mysigt det såg ut men kallt, men inget dåligt väder bara dåliga kläder.

fina glas med (vi fick såna graverade i bröllopspresent så måste ju bara hålla med, hehe)

2010-01-15 @ 08:17:10
URL: http://www.metrobloggen.se/MammaMika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0