Världens Bästa Fredag

Idag är det fredag och det är skönt att veckan är slut. Men vad ska man göra i helgen? Kommer säkert inte utnyttja denna helgen heller. Förra var bra, då hände det en del, vi var faktiskt på kräftskiva till och med! Får väl se vad som händer, Mattis kanske har något förslag (eller inte=P)

Nähä, nu ska jag peta i mig lite frukost sen ska jag packa ner Ronja i vagnen och gå en promenad. Plusgrader idag=) Ska säkert frysa sen igen så det blis snorhalt men fram till dess ska jag njuta av de ynka plusgraderna :)

En sån här ska jag äta till frukost, mums!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Frukostbullarna ser mumsiga ut! Om de är självbakade får du gärna lägga ut receptet... Jag gjorde scones igår.

2010-02-28 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0