The Snowman

Som sagt, en snögubbe skulle byggas. Och det blev inte vilken snögubbe som helst utan en helt perfekt sådan! Mattis rullade klot efter klot. Runda och fina. Ja, jag rullade lite jag oxå, fast bara lite :)

Sen pyntades gubben så fint med hatt, halsduk, den klassiska morotsnäsan och en kvast. Ronja allt han var lite spännande. En liten snölykta lyckades jag kämpa ihop också. Fast den har banne mig inget tak! Det är ju skitsvårt att bygga snölyktor, tålamod de luxe behövs. Här är dom iaf, The Snowman and The Snowlykt.

Och så två bilder på Bonnisen och papputen. Man kan inte alltid älska sin pappa, haha :) 


Se, det är MAMMAS tjej :) 

Kommentarer
Postat av: Mattis

Det är världens finaste snögubbe. Jag är nöjd. :)

2010-02-04 @ 09:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0