Surt

Idag har jag fått parkeringsböter. I och med all denna eländiga snö så hade jag lyckats ställa mig på en handikapparkering och är den någon som kan gissa hur höga böterna är för det? Håll i hatten nu för här kommer det. 1000 spänn! Har ni hört så galet?! 1000 spänn liksom. Och vad gör jag? Storbölar så att mascaran bara rinner ner för kinderna på mig. Verkligen störtlipar gör jag.
Och på hemväg på den jättesmala vägen möter jag den gigantiska snöskottarmaskinen vilket gör att jag får backa en oändligt lång sträcka. Det var nära att jag hade hoppat ur bilen och ställt mig mitt i vägen, stogråtit och fått gubben i den gigantiska maskinen att backa min bil åt mig. Det var inte riktigt läge att möta mig denna dagen...

På tal om något helt annat, gissa vem som tvättar sina verktyg i tvättmaskinen? Jo, Mattis.

Här snurrar tumstocken förbi.

och vattenpasset försöker snurra rakt. =P Så klagar han på mig om jag råkar tvätta en hårsnodd!

Kommentarer
Postat av: Moffa

Jamen självklart skall man ha vattenpass i maskinen den skall ju passa vattnet så det inte händer något oförutsett.

2010-02-25 @ 10:20:59
URL: http://www.cairn.se
Postat av: Bettan

japp det är galet vad det kostar att göra en liten tavla som parkeringsböter..

2010-02-25 @ 12:34:58
Postat av: Jasmine

Det finns många konstigheter man kan få se här i världen

2010-02-28 @ 13:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0