Surprise!

Ja, vilken överraskning va? Ett nytt inlägg! Det var inte igår. :)

Jag har träningsvärk lite här och var, har varit himla duktig med tränandet på sistone tycker jag. Spinning, boxning och igår var jag och red oxå. Så nöjd med mig själv *klappar mig själv på axeln* Såg att de hade satt in ett extra box-pass ikväll på Motiva..får se om jag pallrar mig iväg på det, har ju redan bokat spinning imorn.

Kan oxå berätta att min lilla tös har börjat gå! På sin 11-månaders dag, den 16e februari tog hon sitt första steg och nu går hon lätt som en plätt en hel meter själv. Mammas kicka har blivit så stor. Måste nog fundera på en ny liten en vacker dag. Just nu hör jag hur hon sitter ute i köket och river ut massa saker ur ett skåp, skitkul tycker busfröt :)

Visar ett par bilder som jag tog för ett tag sedan på ungen. Mamman behövde spola av barnet lite i vasken och tänkte hon kunde få plaska lite me. Spolade upp lite vatten i vasken i tvättstugan och satte Ronja där. ALDRIG trodde jag att hon kunde plaska så mkt! Det var blött i hela tvättstugan. Stackars Mattis fick torka vatten sen =)




Mammas lilla blötdjur!

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, Nelly älskar också bada i vasken! Det är samma här, det flyyyter bokstavligen i hela köket när hon är färdig! Allt vatten som hon satt i ligger då runtomkring henne!

2010-02-24 @ 11:50:54
Postat av: Mattis

Det var värst! Undrar hur mycket det finns att städa när jag kommer hem då. :) Fast hon är bra söt den där lilla räkan.

2010-02-24 @ 15:36:17
Postat av: Amanda

Så grymt söt hon är Ronja! Och vad roligt att hon börjat gå, tänk vad tiden går fort.

Vad duktigt du är också som tränar så himla mycket, det hade jag också behövt göra. Men tyvärr saknar jag motivation o nöjer mig just nu med att göra lite situps då o då ;)

2010-02-24 @ 16:54:13
Postat av: Jasmine

Så praktiskt att hon får plats i vasken! Passa på, snart behöver hon hela badkaret ;)

2010-02-28 @ 13:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0