Sprungit och mer spår

Nu har jag varit duktig och sprungit en liten runda för att prova foten igen... hoppas, hoppas, hoppas att den håller nu! Snälla, håll tummarna för mig allihopa:)

Igår la vi ett spår igen. Det gick mycket bättre denna gången! Duktig är hon lilla Bertha. Hon gick fint över halva spåret sen blev det lite okoncentrerat när myrorna hade anfallit hennes köttbullar längs vägen. Hon tyckte allt de var lite äckliga då =P Men mer spår ska här läggas! Det är ju kul:)
Valpkursen struntar vi i ikväll och antagligen nästa gång också. Vi inväntar nog fortsättningskurs på Bruks istället för hundungdom.

Har varit dålig på att ta bilder på sistone...ska bli ändring på det! Ungen växer ju så fort! Här är iaf när vi var och kollade på simskoleavslutning på Vägga och Ronja passade på att bada lite med. Sötnöten min.




Nej, vet ni vad?! Jag har ångrat mig. Jag tänker inte förlora. Bertha och jag sticker på valpkursen iaf, är det någon som ska bort är det den dansk-svenskes matte, inte vi! Let's GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0