Spår

Nu har lilla Bertha och jag varit ute i skogen och lagt spår, första gången för Bertha och bitvis gick det riktigt bra! Vi får öva lite så ska det nog gå bra :)

Ronjos Bonj ska börja på dagis nu ju. Lite att förbereda är det allt, regnkläder bl a. Men jag hade ju redan fixat det! Trodde jag. Jag hade köpt regnkläder på rean till Ronja som jag trodde var strl. 80 eller 86, men icke. Strl 92 var det =P Men hon fick ju regnkläder av min farmor när hon fyllde år oxå, i strl. 90 ja. Tur jag kollade upp detta nu och inte dagen innan dagis...så nu får jag allt gå och köpa regnkläder till busfröt. Hon gillar ju vattenpölar:)




Imorgon blir det jobb igen. Roligt faktiskt. Vågade inte riktigt tro att det skulle va så skoj som det faktiskt är:)

Och igår skulle Mattis och jag paddlat men de vi skulle paddla med blidde sjuka :( Men vi hittade på ngt annat istället, Kreativum! Ojoj...så kul vi hade! Riktigt roligt:)

Kan också berätta att Ronja tyckte att min mobil var lite smutsig, hon har badat den i hundarnas vattenskål. Så just nu ligger den på tork. Får nog införskaffa en ny ändå... känns ganska aktuellt nu.

Tack Tina för erbjudandet! Det är alltid bra att träna med andra ju, hade varit jätteskoj:)

Kommentarer
Postat av: Mattis Nilsson

Det borde bloggas mera! Såna sötisar som er kan man inte få nog av.

2010-08-24 @ 21:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0