Ronja och Enyamba

Idag är det jättevackert väder. Solen lyser, fåglarna kvittrar och det är hur mycket vår som helst ute! Önskar jag hade hadt en trädgård som jag kunde gått och pysslat i. Istället har jag fårr gå på en promenad. Det är inte helt fel det heller. Ronja somnade så sött och sover nu ute i sin vagn. Älsklingsungen. När Bonnisen vaknar så blir det att fara in till staden och handla lite. Hade tänkt gjort det redan i förmiddags, men det vackra vädret stoppade mig:)

Städade ju lite bland bilderna som jag sa, och la över bilderna från mobilen till datorn oxå. Har en och annan på Ronja och Enya tillsammans. Enya måste vara världens snällaste hund som låter Ronja komma och sitta hos henne i hennes korg. De är så söta ihop :)





Är de inte söta så säg! ;-) ♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Sinnebilden av djur och människa. Finare än så kan det inte bli.

2010-04-06 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0