Mycket idag

Idag är det mycket som ska hinnas med. (Och jag har satt mig för att blogga??!) Dagen började med en ridtur för mig och Mattisen. Underbart väder var det, perfekt för en ridtur!
Sen hem och äta frukost och därefter åkte Mattis iväg för att hjälpa goda vänner att elda en massa ris. Själv for jag till staden för att inhandla lite alkoholhaltiga drycker på systembolaget. De hade fått in ett nytt rödvin på box som hette "Gosa". Får väl se vad jag tycker om det, det går säkert ner utan problem :)
Därefter blev det Coop och sen hem och mata den lilla gullungen som var hungrig och trött. Nu har jag sövt henne och hon ligger utanför i sin vagn med kisen.

Och här sitter jag. Inte alls tänkt. Jag ska ju förbereda inför kvällen. Andra goda vänner kommer på besök och vill mer än gärna smaka lite på mitt nya vin och käka lite. Så det är ju egentligen bäst att sätte igång.

Visar några bilder på Ronja när hon var ute i vårsolen en dag.




Och innan gästerna kommer vid 17 så ska stallet mockas och jag ska vara ren och fin. Näää... här kan jag nog inte sitta längre. Trevlig helg på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tänk så mycket man kan rynka ansiktet när man misstycker :P Hoppas ni me får en trevlig helg!

2010-04-10 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0