Mina fina naglar

Har målat naglarna i lite vårigt lila. Prickarna är gjorda med en sk "orangepinne" (funkar utmärkt med en tandpetare oxå) och ett svart lack, lätt som en plätt! De blev så fina så. Lacket är ett 25 kronors lack från Depend. Tycker dessa lacken är toppen, funkar precis lika bra som ett dyrare lack. Lagom stora och lagom pris gör att man kan ha hur många som helst=) Viktigt bara att investera i ett under- och ett topplack för att skydda nageln från missfärgning och för en blank yta. Sådana finns i Depends sortiment oxå, perfekt!


Idag har Ronja och jag varit inne i stan och promenerat, lunchat, fikat och lekt med en kompis och hennes lille son. Tror allt att Ronja är lite smygkär i den lille pojken:) Det var jättetrevligt och kommer snart att göras om!
Här har vi en liten bild på hur söt mammas lilla nöt är idag, iklädd sin fina jeansklänning.

Mycket roligt att min far tyckte bilderna jag tog på de orangea blommorna var fina. Roligt att höra! =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var en toppendag :) Tack för sällskapet o självklart vill vi ha en repris snart igen!

2010-04-14 @ 08:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0