Shoppingfynd

Här kommer lite fynd som jag gjort på senaste.


Jag var i Malmö för ett bra tag sen. På Hööks hittade jag denna gosiga koftan. Jätteskön!

Samma dag fast på H&M blev denna kjolen min. Älskar dragkedjan!

Denna tröjan....

...tillsammans med denna västen hade jag tänkt ha på en tjejfest som jag var på för några helger sedan. Hade planerat att ha mina svarta byxor till. Plötsligen var jag inte lika stor som jag var när jag köpte dem och min plan gick i kras. Jag blev inte alls lika fin som jag tänkt mig men lika glad var jag för det..eller nåt!

Hör och häpna, jag har köpt en kjol på KappAhl! Jag hittar nästan aldrig nånting där. Denna ska jag använda i höst tillsammans med ett sköna tights.

Superfyndet! Ullstrumpor för 35spänn på H&M. På EKO-hallen skulle de ha 139:- för ett par knästrumpor på ridavdelningen. Ångade mig genast att jag inte köpt fler av dessa Kitty-socksen på H&M... De coola tightsen fick jag av min snälla mamma:)

Annat smått och gott. Sånt här är ju bara så kul! De svarta armbanden kan man räkna om man har råkat hamna på en tråkig fest. Och de zebrarandiga (eller är dem tigerrandiga) var det en tjej som hade på tjejfesten och jag blev genast förälskad. Blev så glad när jag hittade dem på H&M för 29 pix :)

Och till Ronja inför den kalla årstiden. Hon kommer bli sååå söt. Som vanligt;)

Josse! Det är inte jag som målar. Skulle jag aldrig reda ut=P Nej, min kära vän heter också Louise. Lite rörigt, I know! Hitta på något snart?

Jag har fått en otrevlig låsning nånstans mellan nacken och axeln, otrevligt! Men har varit hos knäckemannen så han håller på att låsa upp mig. Ska till honom på onsdag igen.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tjusigt minsann. Jag gillar speciell leopardtröjan ;)

2009-09-14 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0