Inte lätt...

Det är banne mig inte det lättaste att starta eget företag! Massa konstigheter som man ska veta. Men det har varit en perfekt sysselsättning för mig som har nackont. Har läst och läst och ringt runt till olika försäkringsbolag. Det verkar som att det enda bolaget som är något att ha är Folksam. De andra var inget bra alls. Det ena kunde inte ens ge mig någon information förrän jag kunde ge honom ett organisationsnr. Men vill man inte kolla upp sånt här innan man startar företaget? Och på Bolagsverket när man skulle registrera företaget så ville de ha uppgifter på in- och utgifter m.m. OCH hur lätt är det att ge dem det när inte försäkringsbolagen kan ge mig några prisuppg förrän bolaget är registrerat??? Nej, de går inte hand i hand precis...
Så idag blev det inget, men jag har lärt mig mycket :)


En bild på prinsessan Enyamba. Hade det inte varit för den gråa nosen så ser hon ut som en ungdom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0